مهندسی صنایع پیام نور گرگان

مهندسی صنایع پیام نور گرگان

Industrial Engineer Payamenoor Gorgan
مهندسی صنایع پیام نور گرگان

مهندسی صنایع پیام نور گرگان

Industrial Engineer Payamenoor Gorgan

رفع مشکل خطای certificate در سیستم گلستان


به نام خدا

با سلام خدمت شما

برای رفع خطای certificate یا خطای گواهینامه در سیستم گلستان

از فایل زیر استفاده نمایید.

راهنمای نصب certificate






 فایل certificate


در صورت هرگونه مشکل در قسمت نظرات مطرح نمایید.


مدیریت وبلاگ مهندسی صنایع پیام نور گرگان

نظرات 5 + ارسال نظر
همکار شنبه 30 دی 1396 ساعت 09:41 ق.ظ

سلام و درود بر شما

سلام ممنون از شما

یکی پنج‌شنبه 23 دی 1395 ساعت 03:32 ق.ظ

این مشکل وارد شدن ب سیستم گلستان واسه منم پیش اومده بود ..تا اینکه رفتم توی یه وبلاگ راهی ک گفته بود و انجام دادم تا اینکه حل شد مشکلم...حالا میگم اون راهو ک رفتم شاید مشکل شما هم مث من باشه..اول ااینکه برید توی اینترنت ایکسپلورر و در قسمت نوار ابزار بالاتون روی toolsکلیک کنید بعد توی گزینه های اخریش f12رو کلیک کنید ..یه نوار میاد پایین صفحتون ..توی قسمت emulation برید و در قسمت mode در آیکنی که user agent upper هست روی حالت ایکسپلورر 6 بیارینش و بعد در قسمت ادرس بار صفحتون ادرس سیستم گلستان خودتون رو وارد کنین..البته برای هر بار استفاده از سیستم گلستان باید این روش هارو تکرار کنین..من ایکسپلورر خودم 11 بود البته

تشکر از دوست عزیز بابت راهنمایی

مرضیه سه‌شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 01:02 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید
این مشکل واسه من پیش اومده همون conyinue را میزنم ولیکن الان با وجود نصب این برنامه وقتی وارد سایت گلستان اصفهان میشوم صفحه ورودی می اید ولی یوزر پسورد اصلا روی صفحه نیس فقط آرم دانشگاه و گوشه سمت چپ تاریخ و ساعت داره. به نظرتون مشکل از چی هست؟

سلام دوست عزیز
لطفا نرم افزاری که با اون وارد سیستم گلستان می شوید را بگویید.
تا مشکل بررسی شود!
و در ضمن اگر از سیستم پاسخگویی که در سایت قسمت پایین سمت راست تعبیه شده است استفاده نمایید تا پاسخ برای شما و از طریق ایمیل زودتر ارسال شود تشکر از شما

مریم جمعه 4 تیر 1395 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام...من با اینکه این فایل که قرار دادین رو نصب کردم ولی باز نمیتونم وارد سایت دانشگاه لرستان بشم...امکان داره بخاطر این باشه که ویندوزم ایکس پی هستش؟؟

سلام
نه ربطی به ویندوزتان ندارد
شما باید دقیقا بفرمایید که چه اخطاری می دهد؟
اگر خطای certificateباشد با این فایل بر طرف می شود
ولی اگر خطاهای دیگری دهد مشکل از جای دیگری است!
در ضمن اگر این فایل را هم نصب نکنید می توانید در وسط صفحه
continue cetificate رو بزنید می توانید وارد شوید

هوشمند یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 02:12 ق.ظ

دمت گرم

خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد