مهندسی صنایع پیام نور گرگان

مهندسی صنایع پیام نور گرگان

Industrial Engineer Payamenoor Gorgan
مهندسی صنایع پیام نور گرگان

مهندسی صنایع پیام نور گرگان

Industrial Engineer Payamenoor Gorgan

مدارک لازم جهت انجام امور فارغ التحصیلی(مدارک لازم فارغ التحصیلی)


به نام خدا

با سلام خدمت شما مدارک لازم جهت انجام امور فارغ التحصیلی به شرح زیر است :



جهت کسب اطلاعات بیشتر به مسئول رشته مراجعه ویا در قسمت نظرات پیام بگذارید!


جهت دریافت شماره تماس مسئولین رشتهرا کلیک نمایید

پست مخصوص نمونه سؤالات نیم سال اول 95-94


به نام خدا

توجه: سایر دروس به زودی!


با سلام خدمت شما و آرزوی موفقیت برای شما در امتحانات

پایان ترم نمونه سؤالات پایان ترم برای شما

برای دانلود قرار داده می شود .

لیست نمونه سؤالات:


مهندسی ارزش  :

دریافت فایل سؤال



دریافت فایل پاسخنامه :



اصول مدیریت و سازماندهی:


دریافت فایل سؤال :



دریافت فایل پاسخنامه :




مقاومت مصالح:



دریافت فایل سؤال :

 


دریافت فایل پاسخنامه :




مدیریت منابع انسانی :


دریافت فایل سؤال :


دریافت فایل پاسخنامه:






 


اعلام نتایج ثبت نام عتبات دانشگاهیان زمستان 94



به نام خدا

با سلام خدمت شما دانشجویان و اساتید گرامی و ارجمند و مشتاق

برای دریافت نتایج عتبات دانشگاهیان زمستان 94  بر روی تصویر زیر

کلیک نمایید.



مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان تا ۱۱ دی ماه در سایت لبیک تمدید شد


به نام خدا


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد رضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با توجه به استقبال دانشگاهیان مشتاق زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از پیش ثبت نام این دوره ، مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان تا روز جمعه ۱۱ دی ماه ۹۴ در سایت لبیک تمدید شد.

وی افزود:این ثبت نام ویژه دانشگاهیان سراسر کشور است و اساتید،دانشجویان متاهل،دانشجویان پسر مجرد،دانشجویان دختر مجرد و کارمندان دانشگاه ها می توانند در آن ثبت نام کنند.

فقیهی گفت: با توجه به تمدید زمان پیش ثبت نام عتبات دانشگاهیان ، قرعه کشی ۱۲ دی ماه انجام و نتایج آن در سایت لبیک اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: از آغاز پیش ثبت نام عتبات تا کنون، حدود ۲۷ هزار نفر از دانشگاهیان متقاضی این سفر معنوی در سامانه ثبت نام عتبات عالیات ستاد ثبت نام کرده اند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: پیش ثبت نام این دوره عتبات عالیات دانشگاهیان از اول دی ماه آغاز شده و تا ۱۱ دی ماه ۹۴ در سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir ادامه خواهد داشت.

لازم بذکر است، اعزام دانشگاهیان در این دوره از ۵ بهمن ماه سال جاری تا پایان فروردین ماه سال ۹۵ خواهد بود.


برای ثبت نام لینک(تصویر زیر) را کلیک نمایید.



آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهیان

دانشگاهیان محترم

       با عرض سلام و ادب
       خواهشمند است قبل از ثبت نام به دقت نکات ذیل را مطالعه و رعایت فرمائید:

      1- کلیه دانشگاهیان اعم ازاساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه ها می توانند درثبت نام عتبات دانشگاهیان شرکت نمایند.
      2- کلیه دانشگاهیان می توانند به صورت فردی ویا درصورت تمایل تا دو نفر همراه؛ شامل  همسر و فرزند را نیز به همراه خود ثبت نام نمایند. البته دراین دوره دختران مجرد نیز می توانند در قالب کاروانهای خاص دختران اعزام گردند .
            3- ثبت نام از تاریخ 1394/09/30 آغاز و تا تاریخ 1394/10/07 ادامه خواهد داشت.و قرعه کشی در تاریخ 1394/10/10 توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان انجام خواهد شد و نتیجه از طریق همین سایت و پیام کوتاه به اطلاع برگزیدگان خواهد رسید .
            تذکر- باتوجه به اینکه تعدادی از دانشگاهیان اقدام به بستن پیامک های تبلیغاتی نموده اند ملاک اطلاع رسانی به دانشگاهیان محترم پیامک نبوده و از کلیه ثبت نام کنندگان درخواست می شود پس از تاریخ قرعه کشی به همین سایت مراجعه کرده و از نتیجه قرعه کشی مطلع شوند .
      4- اعزام دانشجویان به همراه پدر و مادر به هیچ عنوان مقدور نمی باشد .
      5- آژانس اعزام کننده از استان محل تحصیل و یا تدریس خواهد بود. تعیین کاروان و تاریخ اعزام، توسط شخص زائر خواهد بود و امکان جابه جائی درمراحل بعدی وجود نخواهد داشت .
      6- هر فرد می تواند در هنگام ثبت نام تاریخ سفر خود با دو اولویت را انتخاب نماید. و درمرحله قرعه کشی برای هر تاریخ، قرعه کشی مجزا صورت خواهد پذیرفت .
      7- اعزام دانشگاهیان با توجه به دوری و نزدیکی استان ها به مرز؛به صورت زمینی و یا هوایی صورت می گیرد و در برخی استان های بزرگتر هر دو نوع اعزام موجود است .
      8- هزینه کاروان های عتبات دانشگاهیان در هنگام ثبت نام و انتخاب تاریخ مشخص بوده وبا توجه به دوری و نزدیکی به مرز نرخ هراستان متفاوت می باشد. درجه کاروانهای در نظر گرفته شده برای دانشگاهیان در اعزام های هوایی درجه A و در اعزام های زمینی

 درجه C می باشد.   

       9- اعزام عتبات دانشگاهیان در این دوره ازتاریخ 1394/11/05 آغاز و تا 1395/01/31 ادامه خواهد داشت .
      10- بامساعدت بانک ملت، مبلغ 10میلیون ریال وام قرض الحسنه به هر متقاضی وام تعلق خواهد گرفت(دستورالعمل وچگونگی دریافت تسهیلات پس از مشخص شدن پذیرفته شدگان در قرعه کشی اعلام خواهد شد)
      11- متقاضی دانشجو می‌بایست در سال تحصیلی 94 مشغول به تحصیل باشد و برای اساتید و کارمندان محترم، داشتن شماره حکم کارگزینی الزامی است .
      12- افرادی که اولویت اعزام آنها در کاروانهای هوایی و از تاریخ 1394/12/23 الی 1395/01/08 می باشد با توجه به قرار گیری این ایام دراعزام نوروزی هزینه سفرحدود 10درصد توسط سازمان حج و زیارت افزایش خواهد یافت.   درضمن انتخاب تاریخ های مناسبتی مثل ایام عید، با توجه به درخواست های بیشتر؛ شانس پذیرفته شدن در قرعه کشی را کاهش خواهد داد.

     13- با توجه به اینکه ملاک شناسایی زائرین عتبات عالیات، کدملی می‌باشد، در وارد کردن کد ملی برای ثبت نام دقت فرمائید .
            تذکر- امکان ثبت نام دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در ایران وجود ندارد .
      14- افرادی که قبلاً با کاروان‌های عمره دانشجویی (دانشگاهیان) مشرف شده‌اند منعی برای ثبت نام و تشرف در قالب کاروان‌های عتبات دانشگاهیان را نخواهند داشت .
      15- قبل از ثبت نام همراهان با ایشان مشورت کرده و پس از اطمینان از تمایل آنها برای سفرثبت نام نمایید .
      16- ازجمله مزایای عتبات دانشجویی یکدست بودن کاروان به دلیل دانشگاهی بودن اعضاء کاروان، برنامه های فرهنگی ویژه برای دانشگاهیان در سفر، تسهیلات بانکی، وهمچنین سهولت اخذ مجوز خروج از کشور مشمولین می باشد که نیازی به مراجعه خود شخص به نظام وظیفه و گذاشتن وثیقه و سایر موارد نیست و این کار توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان صورت می گیرد .

      17- با توجه به اینکه کاروانهای سازمان حج تا تاریخ 1394/12/23 مشخص شده است افرادی که اولویت خود در تاریخهای 1394/12/23 لغایت 1395/01/30 تعیین می کنند ممکن است تاریخ انتخابی شما با تغییرات جزئی روبرو شود.