مهندسی صنایع پیام نور گرگان

مهندسی صنایع پیام نور گرگان

Industrial Engineer Payamenoor Gorgan
مهندسی صنایع پیام نور گرگان

مهندسی صنایع پیام نور گرگان

Industrial Engineer Payamenoor Gorgan

انتخاب واحد نیم سال دوم 94-93

براساس آنچه که دانشگاه پیام نور اعلام کرده است انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی 94-93 از 1 بهمن

آغاز و تا 7 بهمن 93 ادامه خواهد داشت.

تصمیم مهم

در یکی از روستـاهای ایتالیـا، پسر بچه شـروری بود که دیگران را با سخنـان زشتش خیلی ناراحت می کرد.
روزی پدرش جعبه ای پر از میخ به پسر داد و به او گفت: هر بار که کسی را با حرفهایت ناراحت کردی، یکی از این میخها را به دیوار انبار بکوب.
روز اول، پسرک بیست میخ به دیوار کوبید. پدر از او خواست تا سعی کند تعداد دفعاتی که دیگران را می آزارد ، کم کند. پسرک تلاشش را کرد و تعداد میخهای کوبیده شده به دیوار کمتر و کمتر شد.
یک روز پدرش به او پیشنهاد کرد تا هر بار که توانست از کسی بابت حرفهایش معذرت خواهی کند، یکی از میخها را از دیوار بیرون بیاورد.
روزها گذشت تا اینکه یک روز پسرک پیش پدرش آمد و با شادی گفت: بابا، امروز تمام میخها را از دیوار بیرون آوردم!
پدر دست پسرش را گرفت و با هم به انبار رفتند، پدر نگاهی به دیوار انداخت و گفت: آفرین پسرم! کار خوبی انجام دادی. اما به سوراخهای دیوار نگاه کن. دیوار دیگر مثل گذشته صاف و تمیز نیست. وقتی تو عصبانی می شوی و با حرفهایت دیگران را می رنجانی، آن حرفها هم چنین آثاری بر انسانها می گذارند. تو می توانی چاقویی در دل انسانی فرو کنی و آن را بیرون آوری، اما هـزاران بـار عذرخواهـی هم نمی تواند زخم ایجاد شده را خوب کند.

مدیر

چگونگی اداره کردن امور فردی، خانوادگی، مجمع های گوناگون عمومی و تخصصی، سازمان ها و مؤسسه ها مهارتی است که از یک ”مدیر“ انتظار می رود و بدین ترتیب می توان این قبیل مهارت های اجتماعی را ”مدیریت“ نامید.

چگونگی اداره کردن امور فردی، خانوادگی، مجمع های گوناگون عمومی و تخصصی، سازمان ها و مؤسسه ها مهارتی است که از یک ”مدیر“ انتظار می رود و بدین ترتیب می توان این قبیل مهارت های اجتماعی را ”مدیریت“ نامید. بنابراین از باورهای ما دور نخواهد بود که ”مدیریت را از قدیمی ترین حرفه های ثبت شده در تاریخ“ قلمداد کنیم. لحظه ای به این نکته توجه کنید که چه کسی بزرگ ترین و برجسته ترین ”مدیر“ در طول تاریخ بوده است؟! تا دریابید که اهمیت مدیریت به عنوان یک حرفه شناخته شده در تاریخ آفرینش، بشریت و تمدن تا چه حد می باشد.

گذشته از آفرینش، مهارت هائی را که در رابطه با مدیریت از هزاران سال پیش تا به امروز به انجام رسیده و در تاریخچه مدیریت به ثبت رسیده اند، می توان در چهار مورد زیرین خلاصه کرد:

ـ به وجود آمدن سازماندهی مناسب

ـ توسعه فلسفه در کار

ـ ارزشیابی به کار گماشتن

ـ تأثیرگذاری بر روی دیگران.

نمونه سؤالات نیم سال اول 94-93 رشته مهندسی صنایع پیام نور


به نام خدا


نمونه سؤالات نیم سال اول 94-93 دانشگاه پیام نور

رشته مهندسی صنایع

شامل دروس زیر:

توجه شود که لیست کلیه سؤالات بعداً در لیست قرار می گیرد.

این لیست موقتی می باشد.

به تدریج به روز می شود........


مدیریت و کنترل پروژه



برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودی های 2



ایمنی و بهداشت صنعتی

تمدید مهلت ثبت نمرات میان ترم نیم سال اول 94-93

به نام خدا

با سلام خدمت شما دانشجویان عزیز

مهلت ثبت نمرات میان ترم نیمسال اول 94-93

از تاریخ 1393/10/13

تا تاریخ 1393/10/15

تمدید شد اگر مشکلی دارید در این بازه زمانی حتماً

با استاد مربوطه یا

دانشگاه تماس بگیرید!

اشکالات موجود در امتحان

سلام .بچه هایی که موجودی ۲ داشتند سؤال ۱۷ رو اعتراض بزنند دوتا از گزینه ها مثل هم بود گزینه ۳ و ۴ شبیه هم داده بودند.کششی – فشاری ها رو می گم.

سلام به سولات ۶و۸و۱۵و۱۹و۲۰و۲۳و۲۷درس تجزیه وتحلیل وطراحی سیستمهای اطلاعاتی اعتراض بزنیدجواب هایی که دادن اشتباه استسلام به سولات ۶و۸و۱۵و۱۹و۲۰و۲۳و۲۷درس تجزیه وتحلیل وطراحی سیستمهای اطلاعاتی اعتراض بزنیدجواب هایی که دادن اشتباه است

سلام مهندس.بچه هایی که این ترم اقتصاد عمومی داشتن به سوال ۳۰ اعتراض بزنن.چون جواب درست این سوال گزینه ی :الف: میباشد که به اشتباه در کلید سوال گزینه :د: وارد شده است.این سوال شبیه به سوال صفحه ی ۳۳۱ کتاب است.سلام مهندس.بچه هایی که این ترم اقتصاد عمومی داشتن به سوال ۳۰ اعتراض بزنن.چون جواب درست این سوال گزینه ی :الف: میباشد که به اشتباه در کلید سوال گزینه :د: وارد شده است.این سوال شبیه به سوال صفحه ی ۳۳۱ کتاب است.


سلام دوستانی که امروز روش های محاسبات عددی داشتند پس از درج کلید سؤال ۱۸ رو اعتراض بزنند دستگاه گوس سایدل رو نداده بودند جوابش رو می خواستند. 



سلام امتحان محاسبات عددی همانطور که بقیه هم فرمودند در سئوال تستی ۱۸ معادله مورد نظر را نداده بود .امروز هم که کلید سئوالات روی سایت آمده ، هرچند صد درصد مطمئن نیستم و چون شوالها روی سایت نیامده باید قبل از اعتراض زدن با بقیه دوستان چک کنم ، مثال انتهای صفحه ۱۷ کتاب بود که عدد A=8.00 و a=7.997 را داده بود و تعداد ارقام با معنی درست  a را میخواست که پاسخ  آن عدد ۳ است که اگر اشتباه نکنم گزینه ج ۳ بود و گزینه ب ۲ بود ، الان در کلید سئوالات گزینه ب را صحیح زده که اشتباه است مگر اینکه یا من ترتیب گزینه ها را اشتباها بخاطر سپرده باشم ، و یا طراح سئوال با زیرکی یک رقم از a کاسته باشد یعنی a= 7.97 که در اینصورت جواب عدد ۲ میشود و گزینه ۲ صحیح است و یا اینکه مانند هر ترم باید اعتراض بزنیم و بدنبال حق ضایع شده مان بدویم و متاسفانه به نتیجه ای هم نرسیم . لطفا دوستانی که امتحان داده اند در مورد سئوال ۱ تستی همفکری کنند تا وقتی اطمینان حاصل شد اعتراض بزنند.



امتحان مبانی برقسوال ۱ شکل نداشتسوال ۳ جواب بین گزینه ها نبودسوال ۴ ۸ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۵ شکل و اعداد اصلا خوانا نبودسوال ۲۰ هم جواب بین گزینه ها نبودسوال ۳ تشریحی هم جزو حذفیات بود

سلام تو درس مبانی مهندسی برق ؛ روز چهارشنبه ۹۳/۱۰/۱۰ ؛ کد سری سوال یک ؛ سوال یک ؛ روی متن سوال نوشته بود (در شبکه ی زیر … ) ولی شبکه ای یا شکل یا مداری در زیر سوال وجود نداشت. من که اعلام اشکال کردم.با تشکرسلام تو درس مبانی مهندسی برق ؛ روز چهارشنبه ۹۳/۱۰/۱۰ ؛ کد سری سوال یک ؛ سوال یک ؛ روی متن سوال نوشته بود (در شبکه ی زیر … ) ولی شبکه ای یا شکل یا مداری در زیر سوال وجود نداشت. من که اعلام اشکال کردم.با تشکر

همچنان به روز می شود

اعلام اشکال در امتحانات

به نام خدا

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دانشجویان عزیز:

توی این پست میتونید اشکالات موجود در امتحانات نیم سال اول ۹۴-۹۳ رو بگید تا بقیه  بچه ها هم بتونن اعتراض کنن. 

نظرات شما می تواند گامی موثر در جهت مبارزه با سوالات طراحی نشده و احقاق حقوق دانشجویان گرامی باشد.