مهندسی صنایع پیام نور گرگان

مهندسی صنایع پیام نور گرگان

Industrial Engineer Payamenoor Gorgan
مهندسی صنایع پیام نور گرگان

مهندسی صنایع پیام نور گرگان

Industrial Engineer Payamenoor Gorgan

مهندسی صنایع پیام نور گرگان

به نام خدا

وب سایت مهندسی صنایع پیام نور گرگان
industrial engineer payamenoor gorgan


iepg.ir


یا


iepg.blogsky.com


ارائه انواع نمونه سؤالات و جزوات ...



ثبت نام و آغاز انتخاب واحد نیم سال دوم 93-92 دانشگاه پیام نور

به نام خدا

انتخاب واحد پیام نور در نیم سال دوم 92-93

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور از زمان آغاز ثبت نام و انتخاب واحد ترم جدید این دانشگاه خبر داد.

به گزارش دانشگاه نیوز علیرضا دل افکار در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: با توجه به اینکه سال تحصیلی در دانشگاه پیام نور از 15 شهریورماه آغاز شد، نیمسال دوم نیز 15 روز زودتر از سالهای گذشته برگزار می شود.

وی ادامه داد: ثبت نام و انتخاب واحد تمام دانشجویان دانشگاه پیام نور از 27 دی ماه در سامانه گلستان این دانشگاه آغاز می شود.

به گفته معاون آموزشی دانشگاه پیام نور، کلاسهای درس از 6 بهمن ماه فعال خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: امتحانات نیمسال دوم تحصیلی در خردادماه برگزار خواهد شد.



برگزاری تمام امتحانات پیام نور در چهارشنبه 11 دی 92 (پیام نور تعطیل نیست)!


به نام خدا

 


به گزارش مهندسی صنایع پیام نور گرگان مهندس مقدادمحمودی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از برگزاری تمام امتحانات این دانشگاه در روز چهارشنبه 11 دی ماه خبر داد.

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه افزود:طبق اعلام معاونت محترم آموزش و سنجش جناب دکتر دل افکار،با توجه به تعطیلی روز های سه شنبه و پنج شنبه این هفته به مناسبت ایام آخر دهه صفر(شهادت رسول اکرم صل الله علیه و آله و سلم و امام حسن مجتبی علیه السلام و امام رضا علیه السلام)و احتمال اعلام تعطیلی روز چهارشنبه از سوی مراجع ذی صلاح ،تمام امتحانات دانشگاه پیام نور در سراسر کشور به قوت خود باقی خواهد بود و در تاریخ تعیین شده برگزار می گردد و هیچگونه تغییری در برنامه امتحانی وجود ندارد.


با این وجود درس خود را بخوانید و خود را برای تعطیلی آماده نکنید.


تمامی امتحانات پیام نور در تاریخ 11 دی 92 برگزار می شود!

تستی یا تشریحی بودن امتحانات

تستی تشریحی بودن امتحانات دانشگاه پیام نور در لیست منابع هر رشته برای هر درس اعلام میشود.
به گزارش امتحان دادن در دانشگاه پیام نور کار هر کسی نیست ! گاو نر می خواهد مرد کهن ! دانشجویانی که در این دانشگاه درس می خوانند هر ترم ممکن است با نحوه جدیدی از سوالات امتحانی روبرو شوند از تغییر منابع و سایر مواردکه بگذریم به تستی و تشریحی بودن سوالات هر امتحان میرسیم ! سوالاتی که ممکن است این ترم تستی و ترم دیگر تشریحی ! و یا ترکیبی از سوالات تستی و تشریحی باشد! شاید هیچ شکی برای هیچ طراح سوال و مسوولی وجود نداشته باشد که نحوه طراحی سوالات تستی یا تشریحی در مطالعه دانشجو تاثیر دارد.چند ترمی می باشد که تستی و تشریحی بودن امتحانات پایان ترم پیام نور در لیست منابع هر رشته برای هر درس اعلام میشود. در لیست منابع دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد پیام نور ستونی وجود دارد با عنوان "نوع آزمون در این ستون روبروی هر درسی نحوه طراحی سوالات مشخص شده است. ملاک تستی تشریحی سوالات امتحانات پایان ترم پیام نور آخرین لیست منابع اعلام شده برای همان ترم می باشد*. پس دانشجویان پیام نور برای انکه دچار مشکل نشوند همواره باید لیست منابع جدید و حتی اصلاحیه های منابع را که ممکن است در طول ترم ارائه شوند را مطالعه کنند تا بتوانند از تستی یا تشریحی بودن امتحانات مطلع شوند.
شایعاتی هم مبنی بر اینکه کلیه امتحانات ترم تابستان تستی می باشد وجود دارد که در همین جا به این شایعات پایان داده و اعلام می کند ملاک تستی یا تشریحی بودن امتحانات ترم تابستان پیام نورلیست منابع نیمسال دوم ستون "نوع آزمون" می باشد