مهندسی صنایع پیام نور گرگان

مهندسی صنایع پیام نور گرگان

Industrial Engineer Payamenoor Gorgan
مهندسی صنایع پیام نور گرگان

مهندسی صنایع پیام نور گرگان

Industrial Engineer Payamenoor Gorgan

قرارداد بیمه حوادث برای کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور / دریافت شرایط و تعهدات


به نام خدا

بر اساس قرارداد فیمابین دانشگاه پیام نور و بیمه سینا ، کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند از بیمه حوادث سینا استفاده نمایند.

این قرارداد که [قرارداد بیمه حوادث تحصیلی گروهی دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه پیام نور] می باشد مربوط می شود به قرارداد فیمابین دانشگاه پیام نور و شرکت بیمه سینا (سهامی عام) برای بیمه حوادث کردن تمام دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه پیام نور.

کلیه دانشجویانی که در هر مکان دچار حادثه می شوند ، فرصت دارند تا یک ماه بعد از وقوع حادثه ، جهت دریافت غرامت با دریافت معرفی نامه از دانشگاه برای ارجاع به بیمه سینا مراجعه نمایند.



تاکید مجدد : کلیه دانشجویانی که در هر مکان دچار حادثه می شوند ، فرصت دارند تا یک ماه بعد از وقوع حادثه ، جهت دریافت غرامت با دریافت معرفی نامه از دانشگاه برای ارجاع به بیمه سینا مراجعه نمایند

* به محض وقوه حادثه غیر از فوت (نقص عضو) بیمه شده موظف است به پزشک مراجعه و دستورات وی را رعایت نماید و حداکثر ظرف مدت 30 روز از تاریخ وقوع حادثه مراتب را کتبا از طریق بیمه گزار (دانشگاه) به اطلاع بیمه گر (بیمه سینا) برساند در غیراینصورت بیمه گر تعهدی نسبت به جبران خسارت ندارد.

* در صورت فوت بیمه شده ، بیمه گزار (دانشگاه) باید حداکثر ظرف مدت 60 روز ار تاریخ فوت بیمه شده مراتب را کتبا به اطلاع بیمه گر (بیمه سینا) برساند در غیراینصورت بیمه گر تعهدی نسبت به جبران خسارت ندارد.

* این بیمه شامل تمام حوادث چه در دانشگاه و چه در بیرون از دانشگاه می شود. حتی حوادث ناشی رانندگی و …

* مدت قرارداد این بیمه به مدت یکسال از تاریخ 1 مهرماه 1393 لغایت 1 مهرماه 1394 می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد