مهندسی صنایع پیام نور گرگان

مهندسی صنایع پیام نور گرگان

Industrial Engineer Payamenoor Gorgan
مهندسی صنایع پیام نور گرگان

مهندسی صنایع پیام نور گرگان

Industrial Engineer Payamenoor Gorgan

حل المسائل کنترل تولید و موجودی های 1(دکتر علی حاج شیر محمدی)



به نام خدا


حل المسائل

اصول برنامه ریزی  و کنترل تولید و موجودی های 1

تألیف دکتر  علی حاج شیر محمدی

فصول 4 تا 6


دانشگاه پیام نور رشته مهندسی صنایع و اجرایی

منبع فایل:ie-pnu.blogsky.com






نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 09:41 ق.ظ

سلام ممنون بابت قرار دادن این مطلب

سلام
خواهش می کنم.

ali شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 07:05 ب.ظ

سلام ممنون تشکر فراوان خدا خیرت بده

با سلام
تشکر از شما بابت نظرتون.
خواهش می کنم.

هانا جمعه 1 آذر 1392 ساعت 10:22 ب.ظ

به هر حال ممنون از جوابتون

خواهش می کنم.

هانا جمعه 1 آذر 1392 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام
وقتتون بخیر

میشه یه لطفی در حق من بکنین
اگه به حل تمرینهای فصل 3 و 4 و 5 کتاب مدیریت و کنترل پروژه حاج شیر محمدی دسترسی دارین برام بفرستین یا لینکسو بذارین
خیلی خیلی برام لازم و ضروری و خیلی خیلی ازتون ممنون میشم
لطفاً خواهشاً اگه امکانش هست براتون دریغ نکنین چون خیلی لازمش دارم

سلام وقت شما هم بخیر.
نه متأسفانه در دسترس نیست.
در منابع درسی ما مدیریت و کنترل پروژه برای منصور آجورلو دانشگاه پیام نور هست.

بهداد سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 12:48 ب.ظ

اگه لطف کنی به آدرس ایملم بفرستی ممنون

سلام.
لطفاً اگر می شود از همین لینکی که براتون گذاشته شده دانلود نمایید.متأسفانه فرصت نیست.

بهداد سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام حاجی گیرم حل فصل هفتشو نداری برام ایمل کنی؟

سلام.
نه متأسفانه هرچی هست همینه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد