مهندسی صنایع پیام نور گرگان

مهندسی صنایع پیام نور گرگان

Industrial Engineer Payamenoor Gorgan
مهندسی صنایع پیام نور گرگان

مهندسی صنایع پیام نور گرگان

Industrial Engineer Payamenoor Gorgan

نمونه سوالات آشنایی با دفاع مقدس


با سلام خدمت شما!

به علت عوض شدن کتاب آشنایی با دفاع مقدس در ترم جاری(نیم سال دوم 92-91)سؤالات آن در دسترس نمی باشد.
کتاب آشنایی با دفاع مقدس در ترم جاری:

دکتر هادی مراد پیری و دکتر مجتبی شربتی سال انتشار
1391 و از انتشارات سمت می باشد.
نظرات 2 + ارسال نظر
elham شنبه 21 دی 1392 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام
کتاب خیلی عوض شده؟؟
اعصابم خورد شده من کتاب مراد پیری و شربتی رو گرفتم
نشر سمت
زمستان 91
198 صفحه اس
الان شنیدم 208 صفحه شده و ویراست 2
من اونی ک خوندم یعنی نیست ؟؟؟
تو رو خدا جواب بدید فعلا امکان ندارم برم کتابفروشی مقایسه کنم و از طرفی درس خود خوان بود
و من ترم آخر صنایع هستم
خیلی ناراحتم لطفا اگه امکان داره جواب رو بهم ایمیل کنید؛
ی دنیا تشکر
Ebihamedi69@gmail.com

با سلام کتاب عوض شده باشه 8 سال دفاع مقدس که عوض نشده دوست عزیز! نگران نباشید فعلاً مجبورید همون رو بخونید متأسفانه من این درس رو نگرفتم نمی دونم چه جوریه وگرنه راهنمایی ات می کردم.

مجتبی یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام :

اگه میشه نمونه سوالات نسخه جدید کتاب آشنایی با دفاع مقدس رو قرار بدید ...

مرسی

سلام چون کتاب جدید بوده و سؤالی هنوز از آن طرح نشده سؤالات در دسترس نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد