ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
این واژه مخفف عبارت Customer Relationships Management به معنای مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد.
CRM به عنوان ابزار تکنولوژیکی قوی به کمک شما آمده و درجمع آوری اطلاعات
شما از مشتریان ، افزایش سرعت عمل شما در پاسخگویی به آنها که در نهایت به
جلب رضایت مشتریان خواهد انجامید وافزایش میزان فروش کمک خواهد کرد.
در
یک عبارت خلاصه تر می توان گفت CRM خود تخصصیست که در آن سه عامل مشتری ،
فرآیندها و تکنولوژی به موازات هم و همه در جهت رسیدن به هدفی واحد که
بهینه سازی ارتباط مشتریان با یک سازمان یا واحد تولیدی می باشد در حرکتند.
CRM
یا همان مدیریت ارتباط با مشتریان میباشد که یک استراتژی تجاری طراحی شده
ای است تا از هزینه ها کاسته و باعث افزایش منافع یک سازمان در راستای
استحکام وفاداری به مشتریان باشد .
یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان
درست ، اطلاعاتی از تمامی منابع داخلی و منابع مرتبط خارجی یک سازمان برای
پشتبانی کردن یک مشتری به همراه خواهد داشت.
CRM مشتریان را در یک سیستم یکپارچه بازاریابی ، فروش و پشتیبانی در هر
نقطه ای که قرار دارند پوشش میدهد و در سریعتر رسیدن در اهداف های نهایی
یک سازمان در این سه هدف یاری خواهد داد .
سه عنصر اصلی در یک CRM موفق وجود دارد 1: افراد 2: روند کار 3: تکنولوژی یا فن آوری
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در قالب یک نرم افزار به معنای مفهوم ارتباطات داخلی و خارجی یک سازمان ، برمحور فلسفه مشتری مداری در کل امور یک سازمان تاکید و هدایت آن را به عهده میگیرد.
بالا بردن سطح فروش با استفاده از تاکتیتهای استراتژی بازرایابی و فروش برای بوجود آوردن سطح رقابتی برای اعضای یک سازمان از مزایای دیگر استفاده یک CRM در سازمان ها و شرکت ها میباشد .
CRM یک استراتژی برنامه ریزی شده است که با آموزش دادن و هدایت کردن کارمندان به شما نحوه چگونگی درک و فهم نیاز های بیشتر مشتریان را آموزش داده تا روابط افراد یک سازمان و مشتریان آن را استحکام بیشتری ببخشد د .
به نام خدا
به اطلاع آندسته از داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد سال 1395(نوبت شانزدهم) دانشگاه پیام نور شرکت نموده اند، میرساند: اسامی پذیرفتهشدگان نهایی این مرحله در روز چهارشنبه مورخ 95/2/8 از طریق پایگاه اطلاعرسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org اعلام میگردد. لذا از داوطلبانی که در ردیف پذیرفتهشدگان نهایی قرار میگیرند دعوت میشود، با توجه به مندرجات اطلاعیهای که در این خصوص بهطور همزمان با اعلام نتایج منتشر خواهد شد، ضمن مراجعه به پایگاه اطلاعرسانی اینترنتی دانشگاه پیام نور و کسب اطلاع از برنامه زمانی و مدارک اعلام شده مربوط به هر کد رشتهمحل، در زمان مقرر برای ثبتنام به نشانی مشخص شده مراجعه نمایند.
به نام خدا
1.زمین به ما می گوید : گهواره شادیتان خواهم بود ، اگر دوستم باشید .
2.سرود و آهنگ زیبای طبیعت ، تپشی آرام و کشیده دارد .
3.زمین زنده و پویاست ، آن را باید پاسداشت .
4.زیستگاه زیبا ، آدمیان را در گذر زندگی ، همواره شاداب و جوان نگاه می دارد .
5.آدمیانی که زیستگاه خویش را نابود می کنند ، براستی بی ریشه و مزدورند .
6.روان رنجور ، با زندگی در زیستگاه سبز ، دوباره پیوند خواهد زد .
7.بهار تنها سه ماه است ، اما آدمی می تواند همواره بهاری باشد .
8.زمین ، تنها هدیه ای برای ما نیست ، باید آن را پاس بداریم و به آیندگان بسپاریم .
9.نابود کنندگان زمین ، زندگی خویش و فرزندانشان را کوتاه می سازند .
10.درختان ، شاهد ستمگری و ناراستی آدمیان هستند .
11.کشتارگاهی خاموش را دیده اید ؟ آری من دیده ام ، کشتارگاه خاموش درختان .
12.برای نگهداری و نگهبانی از زیستگاه جانوری ، باید نگاهی فراگیر و باز داشت .
13.هنگامیکه درختان ، سر بر زمین سرد می سایند ، نوای بوم ها هم شنیدنی است .
14.دشمنان و نابودگران جنگلها را ، باید به سرزمینهای خشک و گرم فرستاد .
15.دوستان گیتی ، درختکاری می کنند و نگهبان جانوران هستند .
16.برگها ، دست های کوچک و باز فرزندان آینده هر سرزمین هستند که باید پاسشان داشت .
به نام خدا
تا حبّ علی و آل او یافته ایم
کام دل خویش مو به مو یافته ایم
وز دوستی علی و اولاد علی است
در هر دو جهان گر آبرو یافته ایم
ولادت حضرت علی(ع) مبارک